Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 18:53   #28
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosasjokolade ...

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det er jo oppskrifter på delfiakake med cocosa... men er jo litt flere ingredienser enn fett og sjokolade. Husker den sto i Mat&Helse for flere år siden og ble veldig glad da jeg fant den igjen her
http://forum.lavkarbo.no/newreply.ph...reply&p=134997
Har ikke turt lage den ennå - blir jo litt penger og en enda større fristelse tror jeg
Men det begrenser seg kanskje hvor mye man orker
Den står i alle fall på lista mi over hva jeg må prøve

Det har jeg også sett, og som du sier, den er det litt annet i også. Har egentlig lyst å prøve den også, men har aldri kommet så langt.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat