Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 17:25   #958
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Anina, her.

Velkommen hjem Indi! Trist å høre om vekten men det er vel kanskje mye vann også? Min erfaring er at sukker binder til seg mye vann. Jeg er sikker på at det går raskt av igjen.

Takk Anina, og hei på deg og velkommen i den kule EDklubben, her alle de kjekke er... !!!
Jeg har ikke tenkt å sutre lenge... Må bare litt liksom, mens jeg sitter her i stolen og tenker på at jeg burde gått på trening og sånn... Litt småsnufsen og feber, sov i 15 timer i strekk i natt, så trening får vente. Kommer nok sterkt tilbake!

Litt morsomt... Min kjære, som nok er litt lei av lavkarbogreiene, og mener at det er bare å spise fornuftig, lavfett og lavkalori, sa i dag at nå skulle han skjerpe seg og spise lite, etter å ha vært vekke ei uke. Måtte jo si da at jeg tenker helt motsatt, jeg skal spise mye idag, men riktig! Så han får pasta med kylling, jeg skal ha en stor biff med masse grønnsaker. Gjett hvem som kommer til å se misunnelig på min tallerken???
Håper jo nå snart at han innser at jeg har rett... Han sier jo stadig vekk at så mye som jeg trener, ville jeg gått ned uansett. Denne uken har vist det motsatte. Har vært i bevegelse hver dag, fra en times joggeturer, sykkel på treningsstudio, 7-8 km tråkking... og det har sikkert hjulpet på forbrenningen, men det har altså ALT å si at maten er riktig.
"Du er hva du spiser" er det teiteste utrykket jeg hører, men det er jo riktig da...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat