Opprinnelig lagt inn av nalana, her. Kake dere liksom! Da må det i tilfelle bli for et lavkarbo-party, hvem ellers kan man servere så rent og mye fett uten at det blir dokø og stor ståhei. Og hvor mange glass må man ha til en hel kake tro? Men gjett om jeg skal prøve å lage slike sjokoladebiter snart.
Opprinnelig lagt inn av nalana, her.
Kake dere liksom! Da må det i tilfelle bli for et lavkarbo-party, hvem ellers kan man servere så rent og mye fett uten at det blir dokø og stor ståhei. Og hvor mange glass må man ha til en hel kake tro? Men gjett om jeg skal prøve å lage slike sjokoladebiter snart.
Det er jo oppskrifter på delfiakake med cocosa... men er jo litt flere ingredienser enn fett og sjokolade. Husker den sto i Mat&Helse for flere år siden og ble veldig glad da jeg fant den igjen her http://forum.lavkarbo.no/newreply.ph...reply&p=134997 Har ikke turt lage den ennå - blir jo litt penger og en enda større fristelse tror jeg Men det begrenser seg kanskje hvor mye man orker Den står i alle fall på lista mi over hva jeg må prøve