Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 22:43   #944
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Kjøper gjerne puddinger og drikker av deg, suppe er jeg ikke å ivrig på. Send meg en pm når du har oversikten.

Brownies blir mye bedre når de er halvstekte og litt rennende inni ja. Må helst spises helt varme

Fikk tips om å steke de i vaffeljernet også, men da blir de helt sprø og tørre, men ble godt på et vis det også.

Titti, jeg har ikke så mye igjen her, og det var omtrent på tide å bestille ny forsyning, så da tok jeg meg en tur i tenkeboksen. Tror jeg skal tenke meg om i et par uker før jeg bestemmer meg for om jeg skal gå inn for mer ED eller noe annet. Jeg kan jo ikke vente altfor lenge da, for da vil vel legen lure når jeg kommer luskende. Siste timen min måtte utsettes, så det er opp til meg å få bestilt en ny.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat