Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 21:45   #940
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har foreløpig 3 creme brulee jeg ikke kommer til å bruke selv, og 4 poser varm sjokolade om jeg ikke husker helt feil.

Tror det blir en del kyllingsupper og, og muligens et par poser sjokoladepudding. Tenkte jeg skulle gi puddingen en sjanse til etterhvert før jeg bestemmer meg helt.

Jeg spiser sjokofrokost, brownies og barer. Det andre byr meg mer eller mindre imot. Blir litt ensidig i lengden, men det går.

Til middag har jeg i dag for andre dag på rad woket masse grønnaker, og det er bare himmelsk. Blir utrolig godt om en 3 ukers tid når jeg kan ha litt kjøtt i woken og.

Browniesene ble utrolig mye bedre når jeg stekte de litt mindre, kjempegode.

Dilly: Lykke til med Skaldemans. Håper det setter fart hos deg, skjønner godt at du er møkklei.

Flink du er Jeg "teller" minuskiloer og heier

Skaldeman og skaldeman... er ikke sikker, er i tenkeboks. Men i dag har jeg bare spist fakirpudding.. og det har gått greit uten utskeielser. Tør ikke riktig å håpe for mye ennå, tenke litt til mens dere holder på her inne.

Skjønner veldig godt at enkelte ED-produkter blir stadig vanskeligere å få lyst på. Selv likte jeg veldig godt både sjokotingene og pannekakene, men det andre måtte jeg gi en pause.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat