Jeg bøyer meg i støvet for hva mange her har oppnådd. En av grunnene til at jeg nå har meldt meg inn etter å ha lest det jeg har kommet over i noen uker. Er middelaldrende med bmi på 32, og skal ned 31 kg til normalvekt. Og - denne gangen på grunn av helsen, ikke skjønnheten - lol. Har som mange andre her gjennomgått utallige slankekurer fra ungdommen av, som en jojo gjennom livet. Husker godt vi sto i kø utenfor apoteket da den nye Noka pulverdietten kom.. Etterpå ble det Cambridge. Pføy!! Har lest Skalderman, Fedon, Atkins og Litsfeldt. Nå ligger Bedre uten brød og Slank med Ketolyse på bordet her, samt flere svenske nettsider som må sjekkes. Har spist så og si karbofritt i 10 dager, men vekten er spikret på det samme. Har akkurat hatt en liten fight med fastlegen om å få en henvisning til endokrinolog. Tror årsaken er inulinresistens - har skyhøy c-peptid -, og har tenkt å be om metformin. Fastlegen har aldri hørt om dette medikamentet. I ventetiden skal jeg fortsette med dette kostholdet, og styrke meg på å lese om hvor bra dere klarer dette her.