Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 21:43   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Mener å erindre at noe ved kimkins bivirkninger var håravfall....

Jeg kjører ketolyse og mister mye hår... er jeg kanskje for ekstrem i min ketolyse da???? At det blir ala kimkins?

Håravfall er ikke unormalt når man slanker seg. Uansett måte. Det er ikke noe som fremkalles av ketosen. Det som er spesielt med Kimkins er at det ikke stopper. Det - i tillegg til alle de andre bivirkningene som dukker opp etter en måned og to og tre er det verdt å være obs på ! Ketolysekuren er laget på grunnlag av forskning og av en lege. Kimkins er "funnet opp" av en svindler som bare ville tjene penger - en person uten kunnskap om kosthold i det hele tatt. Den eneste legen hun klarte å knytte til seg var en som hadde kjøpt "degreen" sin på postordre. Og han forsvant brått da rettsvesenet banka på