Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 21:25   #30
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg kjenner (pesonlig) for mange som har vært involvert i Kimkins saken som går i det amerikanske rettsvesenet nå til å kunne være det miste positiv til dietten. Bl.a Christin som har vært Kimmers "poster child".

Jeg har sett og hørt om bivirkningene på nært hold. Jeg har sett hva Heidi Diaz (aka. Kimmer) svarer folk som spør.

Jeg har studert dietten NØYE. Helt til jeg ble ekskludert fra forumet. Og den er like sunn som anoreksi - og gir de samme resultatene - om du følger den slik Kimmer utgangspunktet prediker. Etter at hun ble "rettsforfulgt" har hun endret dietten igjen. Det hjelper svært lite. Det er nå i basis Atkins - det er derfor Kimmer kaller det KimKINS.

At den funker betyr jo slett ikke at den er sunn. Det funker å lavære å spise også........

Mener å erindre at noe ved kimkins bivirkninger var håravfall....

Jeg kjører ketolyse og mister mye hår... er jeg kanskje for ekstrem i min ketolyse da???? At det blir ala kimkins?

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat