Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-08, 22:07   #13
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Heia på deia Isis29!

jeg er også ganske fersk i det her gamet. jeg gikk ned 2 kilo første uka på kur, og var kjeeeempefornøyd!! "gravidemagen" min gikk inn, og jeg ble kvitt en del plager. men så stoppet det. og etter ca 2uker hadde jeg meg et realt godtekick!! for å si det mildt..
jeg gikk opp igjen det jeg hadde gått ned, og måtte dermed begynne på nytt. jeg gikk ned de to første kiloene en gang til, og blei der...

men så fikk jeg noen gode råd her inne om å kutte ut søtstoff, spise mer fett, få i meg de riktige grønnsakene og drikke masse vann. pluss at jeg siste uken har vært flink til å slappe av når jeg spiser, og det har funket, for denne uken har jeg gått ned 1,5 kilo

så stå på! 0g lykke til

jeg har lest Atkinsboka, og begynner å skjønne at jeg skulle ha kjøpt ketolyseboka til Torkil først som sist... ahhhhrg, noen som vet om det finns forhandlere i Nord Norge?
hvor får man tak i japansk nepe, arugula, endive, escarole og Jicama?

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat