Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 20:28   #25
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

Har spurt før. (ikke direkte da.. Har ikke fridd) men fikk da bare svaret "Må du virkelig ha ring på fingeren for å fortstå at jeg er glad i deg????"

SUKK.. SÅ romantisk er den karen jeg er sammen med (men jeg er glad i han for det da!! )

Dere som har barn burde absolutt gifte dere.Synes jeg da. Delte meniger om det selvfølgelig- litt mer forpliktende, og ikke så lett å trekke seg unna forpliktekser. I det minste tegne sambo -avtale. Det måååå du. Forresten synes jeg ikke kommentaren hans er noe morsom. Jeg tror det er noen menn som bruker den for å slippe unna.....Be han gi deg gode argumenter for hvorfor ikke. Si det betyr noe for deg, og hvis det er det samme for ham så kan han tenke mer på deg.... Finn noen gode argumenter for ekteskap, hvis du vil gifte deg.. Spør igjen og sier han det samme nå, så si : "Ja, jeg trenger det" Si hva du ønsker. Ikke la deg avfeie... Noen menn er litt feige Nå får jeg vel så øra flagrer....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat