|
Sv: Hva gjør jeg feil?
Jeg syns du spiser for lite fett og grønnsaker. Alle måltider bør bestå av proteiner, fett og grønnsaker. Hovedvekten av karbene du spiser bør bestå av grønnsaker. Du kan ikke spare" dem og bruke dem på pastiller og kunstig søtete ting isteden. Det er ikke slik det funker. Kroppen trenger sunne karber. Om du spiser lite grønnsaker må du spise mye mere fett. Det er også veldig viktig å drikke mye vann 2-3 liter pr dag.J
Mange tåler ikke aspartame, det er et kunstig søtstoff som bl.a. finnes i cola light, pepsi max OG fun light.
Selv kan jeg bare glemme vektnedgang om jeg spiser ost, ppremium sjokolade, drikker kunstig søtet drikke eller spiser f.eks. nøtter/mandler. men vi er alle forskjellige. Du må finne ut hva som funker/ikke funker for deg. Selv om de fleste treffer på et platå etter de føste par/tre ukene - dette kan vare fra en til fire/seks uker. Så er det lurt å tenke litt over hva du spiser. Du må finne ut hva kroppen din reagerer på.
Konklusjon ? Sois mer grønnsaker, evt. fett. Drikk mer vann og mindre kunstig søtstoff. Kutt ut permium sjokolade og tictacs