Hei! Jeg begynte med lavkarbo mat i uke 2 (spiser maks 15g karbo pr dag). De første 2 ukene gikk jeg ned 1kg i uken, men etter det har det vært stopp og denne uken gikk jeg ned skarve 400g. Hva gjør jeg galt?? På en vanlig dag spiser jeg: Frokost: 2 speilegg og bacon gjerne med ost på Lunch: 4-5 osteruller med 4 cherrytomater til eller evt salat med lite grønnsaker og masse skinke, egg og ost Middag: Kjøtt eller fisk med lite eller ingen grønnsaker Kvelds: 4-5 osteruller eller "koldtbord" av pålegg og oster. Jeg drikker mellom 2-4l væske hver dag. Jeg har hatt en del problemer med magen så tar en t-skje med linfrø hver morgen, samt at jeg spiser multivitamin, c-vitamin og kalsium hver dag. For to uker siden begynte jeg i ny jobb som medfører at jeg går 20-25 000 skritt hver dag på jobb (4-6 dg i uken). Synes egentlig jeg er ganske flink, men det vises jo ikke på vekten. Ikke har jeg gått noe særlig ned i cm heller, bare 1-2cm på hvert sted. Målet mitt er å gå ned 16 kg innen sommeren, men med dette tempoet kommer det til å ta 70 uker til før jeg når målet mitt og det er alt for lenge til... En ting til før jeg avslutter: Jeg har skaffet meg keto-sticks og i følge de er jeg i ketose iallfall...