Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 20:58   #879
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Hard dag i dag, lyst på noe salt mat, men ikke omelett. Lagd meg blomkålmos, men blir fort sulten igjen av det.... æsj

Isj da Distrea - ikke noe kult med sånne dager. Jeg var skikkelig på hugget i går da jeg var på Rimi og kjente tom bollelukt mens jeg satt i bilen og kjørte Øynene glir liksom fortere på ting jeg ikke kan spise nå enn de første dagene (da var jeg bare dååååårlig ).

Jeg tyr til paellaen når jeg absolutt ikke har lyst på suppe eller omelett... men spørs hvor lenge det går før jeg blir lei den og.

Spiser du nok?? Jeg blir også fort sulten igjen til tider, som i dag f.eks, regner med det er fordi jeg ikke har giddet og lage noe salat eller grønnsaker.

Siklet på et kyllinglår på jobben her om dagen - det var tøft å gå forbi. Og vanskeligere blir det vel bare jenter - jeg prøver å si til meg selv at dette er for en begrenset periode, dette med posematen altså. Og at jeg til sommern IKKE skal være den dundra jeg er i dag.

Vi klarer dette jenter - vi er bare i februar og har begynt året kjempebra

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat