Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 13:31   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kolesterol og fett?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Hei igjen!

Tror nok jeg må utstyre meg med en liten sovepille på flyet, får ikke til å sove andre steder enn på puta ellers!

Vi skal til Kata Beach, har hørt rykter om at det skal være ett flott sted, så gleder meg vanvittig!

Jeg har fulgt med litt på været dernede siste uka, har faktisk vært en del overskya og grader fra 26-30. Det blir nok mest vanntrening, men håper det er nogelunde ok aircondition i treningsrommet! Har så forferdelig lite lyst til å legge på meg 5 kg!

Frokosten har vi på hotellet, er det noen som vet hva frokost i Thailand består av, er det skandinaviske frokoster?

Hilsen Trinelise

Var på Kata i fjor og Karon 2 år før det. Fantastisk sted.
Dere må spise på Chillli og Buffalo Steakhouse. De finnes også på Karon.

Frokosten er som regel helt ok. Egg, bacon, pølse, frukt, grønnsaker, brød. kornblandinger, cornflakes, yoghurt......... Skule være noe for de fleste.

Har aldri sovet på flyet. Mye bedre å ta noen timer på øyet når man kommer ned. Vi har kommet ned tidlig om morgenen lokal tid, sovet til lunsj og så holdt oss våkne til kvelden igjen. Greit å komme i rute så fort som mulig! 2 uker er veldig kort tid på et sånt sted!