Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 10:18   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Mat og Helse - useriøst?

Jeg elsker jo det bladet og synes de har mange knakende gode artikler. Men hver gang jeg linker til nettstedet deres på andre fora, himler folk og mener bladet er så useriøst. Dette er visstnok en VELDIG bred oppfatning, ser jeg. Ei mente at jeg heller burde lese I Form, fordi det stod flere hakk over Mat og Helse.

Hvorfor er det slik? Er det pga. all reklamen? Hva kan Mat og Helse gjøre for å bedre ryktet sitt? Jeg synes det er et ALTFOR bra blad til at det skal ha et slikt rykte, og jeg tror mye av årsaken ligger i all reklamen. Det er reklame på hver eneste side, både for slankepiller, ditt og datt. Skjønner jo at de må ha inntekter, men samtidig drar det ned seriøsiteten litt (jeg bryr meg jo ikke, men jeg ser jo at dette med reklame går igjen hos kritikerne).

Jeg blir så oppgitt, for jeg "tør" ikke lenger linke til de fantastiske artiklene fordi alle himler og tar det så lite seriøst.