Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 23:50   #21
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

1. Jeg var glad for starten på dagen (skrevet i første innlegget). Jeg ble veldig glad når jeg fikk pakke fra svigermor med en nøstebarn-dress hun hadde strikket til lillebror. Jeg ble veldig glad fordi den omsorgsfulle mannen min laget taco til meg til kvelds etter at jeg ikke har klart å få i meg noe mat i dag. Og jeg ble veldig glad for en koselig og oppmuntrende samtale med en god venninne i kveld. Det er så godt å bli sett!

2. Jeg har smilt: Når lillebror vinket ivrig til meg når han og mannen skulle gå til barnehagen, ivrig etter å komme seg avgårde, og hadde nesten ikke tid til å si hadet fordi han gledet seg sånn. Jeg smilte også stort når han kom hjem og kastet seg over i armene mine og gav meg en slik goooood lang klem som han pleier når han kommer hjem igjen. Og jeg smilte og ble varm i hjertet når han også ville klemme storebroren sin.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat