Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 22:03   #13
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

Så flott, Lise... både tråden, initiativet til den og starten på dagen din i dag.. HERLIG!

1. Jeg startet dagen med å gå barnebarna mine i møte med en stor langpanne Brownies som eldstegutten skulle ha med på skolen (bursdag i morgen-kakedag i dag) Mamman er på seminar og pappan ville helst få slippe å bake. Og de fjesene jeg møtte da jeg kom var ubetalelige *sukk*

2. Noe som fikk meg til å smile/le var da jeg var hos sønn og leverte en ergometersykkel han skal få låne av meg for å trene opp nyoperert kne. Jeg ville bare advare mot at dattern skulle skade seg på den, så sa at småttinger må passes på så de ikke slår haka i styret når de går på og trår. Hvor på han repliserer : Oi snakker du av erfaring mamma? *fnis* jeg er 158 cm.... Ramp!

Har en ting til jeg....har gått en drøy times herlig tur i solskinnet i dag med kjærsten...og avlsuttet med kaffe på kafè. Så deilig.

Og nå har jeg støvsugd(Noe som gjør godt i morgen)

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 16-02-08 kl 09:25.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat