|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
hmmm JEg har ikke vær tiketose med ED jeg... men jeg har helelr ikke gått ned. Nå de siste dagene har jeg vært så utrolig svimmel og trøtt, så jeg prøvde med litt mer karber, og resultatet er at jeg har gått opp i vekt Så nå er jeg 1 kg unna der jeg starta på ED... usj...
Så utrolig kjedelig Jeef! 
Jeg tror jeg hadde feber i går kveld og i natt, og i tillegg har jeg senebetennelse i kneet og går på Diclofenac så det er jo mulig at det har litt å si og?
Er heldigvis bedre nå. Lagde meg tortilla av pannekaka etter inspirasjon av Dilly (om jeg ikke husker helt feil) og det ble bare knall godt.
Lagde pannekakerøra med rundt 1 dl vann, hadde i tacokrydder (fra glass), pepper, salt og chilipulver og stekte den som en passe stor pannekake.
Brukte gaffel til å spre den utover panna siden røra var litt tykk.
Stekte den godt og la på tallerken. Stekte så litt paprika, løk og chili til det var passe mykt.
Hadde det, et salatblad og bittelitt sukkerfri tacosaus i pannekaka og spiste som en tortilla. NAM sier jeg bare. Dette blir nok favoritten en stund fremover. (Helt til jeg blir lei. )
Bare så synd at paprika og løk er i begrensede mengder. Hvorfor er det sånn med alt jeg liker best?