|
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv
Opprinnelig lagt inn av sma, her.
Nå vet ikke jeg hva du mener med søtsaker, men jeg kan personlig ikke si at jeg lider noen nød! For det første så har jeg ikke lyst på, og det er en seier i seg selv. For det andre så finns det ting du kan spise, eksempelvis 70% / 86% sjokolade, krem med litt splenda og evt litt bær, nøtter and God knows what.
Den største utfordringen for meg på ketolyse har vært hungeren etter noe skikkelig søtt. Sjokolade, karameller, is, marsipankake, frityrstekte bananer med sirup, amerikanske pannekaker med maple sirup osv osv. Dette savner jeg hver eneste dag..
Jeg har fremdeles til gode å sprekke, bank i bordet, men det går ikke en eneste dag uten at jeg virkelig lengter etter et eller annet søtt. Krem ser ut til å være partystopper for meg, så det har jeg kuttet ut. Bær... ja det går jo med litt bær, men det blir liksom ikke det samme. Testet atkins bar, men da kom kroppen i opprør, så det passet ikke. Disse 70% sjokisene synes jeg ikke er noe gode ...
Så det er ikke så mye søtt å dytte i seg...
|