Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 14:31   #859
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Anina, her.

Har jeg misforstått eller skal man ikke gå i ketose når man går på ED? Jeg har spist ED i 2 dager men før det spiste jeg bare proteiner i 3 dager. Skulle jeg ikke ha vært i ketose da? Hvordan vet man egentlig at man er i ketose forresten? Plutselig ble jeg litt usikker. Trodde man skulle få acetonduft fra pusten og at sult/søtfølelsen forsvant. Stemmer det? Jeg føler ingenting av dette.

Jeg er i ketose, har testet med ketostiks noen ganger. noen ganger har jeg utslag på den andre ikke, men det spiller ikke så stor rolle, for jeg vet jo at denne maten er nøye sammensatt.

Jeg har ånden... men du!... den er ikke noe å hige etter, alle har ikke den og det skal du bare være glad for!

ketostiks får du kjøpt på apoteket, koster rundt 60 kr.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat