Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 16:20   #853
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Å, du er vel lur praktisk og ryddig også

Spent på hvordan det smaker når det kommer ut fra fryseren...?

hehe, jeg har testet det med brownie fra før, funka meget bra! faktisk bedre enn når den er fersk, for når den er fersk sitter så mye igjen i muffinsforma, men etter den var frosset fikk jeg av hele! ... mer mat på mons

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Så flink du er Distrea Jeg må vente til neste bestillingsrunde med å få smakt den brownien. Jeg sliter litt med de pannekakene også, men kanskje i vaffeljernet med smør.....tenke tenke

Jeg hentet Paellaen i dag - den var god nok den, spesielt fordi det blir en annen konsistens enn supper og omeletter. Denne er det sånne frø/korn et eller annet i - som setter seg fast i tennene vel og merke, men shit la gå

Nå har jeg ingen desserter jeg liker igjen, bare creme brulé og jordbærdessert.... har jo ikke smakt creme brulen, men den kan neppe bli bedre en sjokopuddingen. Har masse supper igjen og en del omeletter, så det blir nok litt ensformig den neste uka.

Har ikke råd til å bestille noe mer før til neste uke...

Det blir veldig ensformig syns jeg!... :trøste:

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Heia Ruska

Gratulerer med minus enda en kilo

WOW... så bra !

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat