Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 14:39   #850
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

nå her jeg stått på kjøkkenet og hatt bake dag! Stekte opp resten av muffinsene og vafflene jeg. 6 poser vaffler, blr 11 vaffler, frøs ned to og to og spiste en til frokost! blir pittelitt for mye vaffel til måltidet, men det få gå!

Gleder meg til jeg kan spise litt ost, da skal jeg ha en osteskive i... nam nam.

5 brownie hadde jeg også, så nå ligger det klart i fryseren og jeg kan rydde bort litt av rotet på kjøkkenbenken.

Så flink du er Distrea Jeg må vente til neste bestillingsrunde med å få smakt den brownien. Jeg sliter litt med de pannekakene også, men kanskje i vaffeljernet med smør.....tenke tenke

Jeg hentet Paellaen i dag - den var god nok den, spesielt fordi det blir en annen konsistens enn supper og omeletter. Denne er det sånne frø/korn et eller annet i - som setter seg fast i tennene vel og merke, men shit la gå

Nå har jeg ingen desserter jeg liker igjen, bare creme brulé og jordbærdessert.... har jo ikke smakt creme brulen, men den kan neppe bli bedre en sjokopuddingen. Har masse supper igjen og en del omeletter, så det blir nok litt ensformig den neste uka.

Har ikke råd til å bestille noe mer før til neste uke...

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat