Tråd: Om utroskap
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 12:56   #43
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Om utroskap

Jeg er ikke så gammel, men har opplevd så det holder jeg og. Og kunne jeg velge, så ville jeg gjerne valgt bort det meste - det var ikke verdt det.
Når alt kommer til alt, er det trygghet og tillit som betyr noe..ikke spenningen ved å ha seg med andre enn partneren sin.

Jeg kjenner jeg blir litt ved tanken på at mennesker med barn og familie driver på slik. Sannsynligvis gjør foreldrene det de kan for at barna ikke skal oppdage det, men barn plukker opp mer enn folk flest tror, og en slik livsstil gjenspeiler i hvert fall ikke trygghet.

Når Thorwald snakker om naturlig biologisk behov, så har han delvis rett. Men vi er ikke primater lenger..det er noen tusen år siden vi var det. Og å bruke instinkt som en unnskyldning for å begå utroskap, er ikke helt bra da.
Kvinner har ikke behov for å parre seg med flere menn. Tenk på alt energibehovet som går med til en graviditet, hva er nyttegjørelsen av å parre seg med flere menn da? Derimot har de behov for en mann som har flere gode egenskaper, slik at avkommet blir best mulig, og mannen kan forsørge familien og passe på at avkommet vokser opp. Det er også naturlig biologi.

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat