Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 09:09   #843
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Hei,
Jeg lurer litt på hvorfor man ikke får tak i alle produktene som det reklameres for på de utenlandske sidene til Eurodiet, dvs særlig middagsrettene?? Jeg synes personlig at utvalget til middager er litt lite og kunne veldig godt tenke meg flere produkter.
Håper å høre fra dere.

sendte denne jeg - jo flere jo bedre tenker jeg

nå skal jeg roe meg ned å ikke "skravle" så mye... kremt

SÅÅ bra!... like bra er at du skravler, viktig å skravle i denne tråden

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Det virker som om de fleste synes brownien er spiselig, i alle fall.

For min del er det (kald) cappucino som er favoritten - mens jeg overhodet ikke klarer å spise sjokoladefrokostekkelheten. Eller puddinger/desserter i det hele tatt, forsåvidt.

...

jeg klarer heller ikke sjokofrokosten sånn den er, men jeg siler den for "korn" bruker 1,5 dl melk og 5 knuste isbiter i, da blir den god

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat