Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 22:44   #11
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Kolesterol og fett?

Har bare lyst til å fortelle om min kolesterol: Jeg målte den hos legen da jeg startet kuren, og ble ganske snart bedt om å komme for nye tester for kolesterolet var litt høyt.

Fikk råd av en klok dame her inne om å spise en avocado daglig, for det skulle være senkende for kolesterolen...

...liker ikke avocado noe særlig, men jeg laget med en salat med avocado som ingrediens og fikk det ned i magen. Godt var det egentlig faktisk og...

Tok nye prøver i begynnelsen av januar igjen, og da hadde det kolesterolet som ikke var bra (det som kan gi hjerteinfarkt) gått fra 5,1 til 4,1 og legen var fornøyd, og forventer at neste gang jeg kommer er det helt normalisert og jeg trenger ikke medisinering!

Alle de andre testene jeg tok var forbedret...legen kunne også fortelle at han forstod at jeg hadde sluttet med raske karbohydrater, og ba meg fortsette i samme dur...og unngå innmat!

Jaja, håper du har mot til å gi det en liten sjanse til! Husker jeg var nervøs for de nye resultatene, og jeg var treg til å gå for nye blodprøver, for jeg var jo redd for at de var gått opp...så mye fett som jeg spiste! Uvant kur og greier...men nå er jeg på rett vei!

Lykke til, og god tur!!!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat