Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 20:28   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på..... Desv

Er helt enig med Gerd i at du absolutt IKKE bør kutte på karbene.
For meg ser menyen din flott ut også. Om du ikke spiser kunstig søtstoff eller "koser deg med godterier" en gang i uka eller spiser andre ting enn det du har skrevet opp her - ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle ta av.

Tror ikke rømmen spiller noen rolle, men det er mange som ikke tåler fløte så godt. Ikke på grunn av mengden karber, men rett og slett på grunn av melkefettet tror jeg.

Det er viktig at alle måltider inneholder proteiner, fett og grønnsaker. Det ser det jo ut til at du holder fint. Det er mulig det er for små porsjoner rett og slett. 4 skriver bacon og 2 egg er liksom malen. Men du skal jo ikke tvinge i deg mat om du ikke orker her !

Lurt å ligge unna bare issalat i salaten også, og heller bruke en blanding av flere salattyper. Vet ikke hva du pleier bruke. Det finnes jo så mye gode "blader" i butikken om dagen. Dess mer farge dess bedre. Avocado og reker er flott kveldsmat.

Det er ingen grunn til at du ikke skal ta av, men det var det med porsjonene da.... Du kan jo prøve å øke litt ?

Det er også mange som trener som opplever at vekta står stille, mens kroppen allikevel blir mindre. Og du tar jo av.... For noen av oss går det dessverre seint. Jeg er en skikkelig sinke og tok av i samme farten som deg.

Det spørs også hvor mye du har å ta av. Dess mindre du har å ta av dess vanskeligere er det. Dessverre.

Det er heller ikke slik av en ketogen diett er det beste for alle. Vi er alle unike og tåler/takler forksjellige ting.

Jeg syns du er kjempeflink og anbefaler deg å stå på videre.
Vi skal prøve å hjelpe og støtte deg så godt vi kan !