Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 19:37   #1
Henriette23
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 41
Henriette23 er på en erverdig vei

Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessverre

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg gjør feil. Skal ned 22 kg og har de siste 4 ukene gått ned 1,2 kg. Ja det er jo litt, men med det tempoet så tar det jo flere år.

En normal dags meny ser slik ut:
Frokost: 3 striper bacon og 1 egg. ca 1 g karbo
Lunsj: Salat, paprika, agurk, skinke og ost. Ca 4 g karbo
Til middag: blomkål eller brokkoli med rent kjøtt, kylling eller koteletter. Med smør og litt fløte saus. ca 8 g karbo
Kvelds: grønnsaker med dip eller avokado med reker... som da dekker opp for de siste karbene jeg trenger.

Prøver å ligge på 17 karber om dagen. Mellom 15 og 20 g om dagen er vel det som er anbefalt.

Trener pilates 30 min hver morgen, og 3 ganger i uka så går jeg en rask tur i 30 min. Svømmer også 20 min en gang i uka.

Drikker nesten 3 l vann om dagen og ikke noe annet enn vann.

Føler jeg er kjempe flink som endelig har kommet i gang med trening og at jeg klarer å holde kuren. Men et eller annet må jeg jo gjøre galt siden det går så veldig trekt. Eller er dette normalt Den første uken begynte jeg på 15 g karbo men gikk ned 100 gram, så har liksom prøvd å øke karbo inntaket litt for å få i gang forbrenningen.

Blir liksom skuffet når vekten ikke går ned mere enn 200 g i uka osv når jeg jobber så hardt med dette som jeg føler jeg gjør da.

Håper på en del tips og ideer

Henriette23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat