Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 10:14   #9
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Skulle jo nesten tro at dette var bedre da, hvis man har lov til å kalle brød BRA?? Her er i hvertfall ikke hvetemel den største ingrediensen.... Og i tillegg har de byttet ut usunt fett med OLIVENOLJE!!

K4 Sport Firkornbrød -et spennende samarbeid

I vinter vil Liv Grete Skjelbreid Poirèe være forgrunnsfigurer for K4 Sport prosjektet.

FRONTER K4: Liv Grete fronter K4 Sport Firkornbrød.

Et spennende samarbeid
Liv Grete er en god ambassadør for norsk idrett og ønsker gjennom deltagelse i K4-prosjektet å bidra aktivt til talentutvikling, rekrutteringsarbeid og kostholdsveiledning for aktiv ungdom.

For Liv Grete er brød en viktig del av kostholdet:
– Idrett handler ikke bare om masse trening. Glede og allsidighet er like viktig i ung alder. Å være i aktivitet krever at du er bevisst på hva du spiser. Min idrett krever blanding av god fysisk form og god konsentrasjon. For meg er det viktig med et variert kosthold som gir meg overskudd og skjerper min konsentrasjonsevne. Godt brød med deilig pålegg er en av mine favoritter, og en viktig del mitt kosthold.

Brød -effektiv ernæring
K4 Sport er utviklet i et samarbeid mellom Bakers og Olympiatoppen. Brødet har en høy andel av grovt sammalt mel og utnytter næringsinnholdet i alle våre 4 viktigste kornsorter, derav navnet K4 Sport. Brødet har over 50% sammalt mel og hele korn, og er rikt på fiber. I tillegg har man blant annet valgt å bruke olivenolje som erstatning for andre typer margarin / matfett.

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat