Tråd: Gravid
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 01:08   #33
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Gravid

Hvordan går det med de andre verpehønene da? På tide med en oppdatering nå kanskje? Her går alt strålende! Masse liv i magen, faktisk litt i overkant mye. Får ikke sove om nettene fordi det dunker og vrir og vender og turner sånn i magen hele tiden, føler meg som John Hurt i den ene Alien-filmen! Hele magen buler ut her og der og jeg kan se både føtter og hender presse seg utover. Men koselig med liv da, kommer jo til å savne det etter fødselen.
Bare 8 uker igjen nå, pluss/minus. Blir spennende å se om jeg går til termin denne gangen. Sist ble jeg jo satt i gang 6 uker før termin pga. svangerskapsforgiftning, og lå innlagt fra og med uke 32, med sterke blodtrykksmedisiner 3 ganger daglig og konstant overvåkning med CTG, urinsamling og hele drittpakken. Nå er jeg jo 32 uker på vei på onsdag og har (bank i bordet) INGEN tegn på noe som helst negativt. Ikke engang ødemer, noe jeg føler "alle" i min termingruppe har. Har nok med vekttapet og kostholdet å gjøre, tenker jeg. Velger iallfall å tro det, hehe.

Skal på ultralyd på torsdag, da skal min deilige fireåring få være med. Hun er sykelig opptatt av lillebroren sin og inkluderer ham i ALLE fremtidige familieplaner. Hun er dødelig fornærmet over å ikke få være med på fødselen, men jeg har lovet henne å ringe bestemor og bestefar (svigers) med EN gang Luca er født slik at hun kan få komme og se ham, og alle i hele familien min har fått streng beskjed av en ganske så myndig fireåring om at HUN skal holde ham først!