|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Dere er nå søte da
Tusen takk for oppmuntringer og alt sammen.
Jeg er inne i en veldig forvirra periode, hvor jeg sliter med konsentrasjonen og stresser med lesinga, og med ED, som jeg føler virker dårlig, og med viljestyrken vedr. å holde meg til planen. Innimellom så vandrer tankene til andre typer dietter, med skaldemansk fettmeny og ketolysegreier.. leste om å lage seg en frokost av 1/2 boks tunfisk i olje, stekt i smør, med en skje hakket løk, egg, pepper, med en ss majones og 1 ss creme fraiche på, og en klype salat. Kan jo ikke med min beste vilje forstå at et slikt måltid skal virke bedre enn f.eks. en ED-brownie. Vi spiser 4 ganger om dagen sånn ca. Skaldemennene spiser 3-4 ganger og får i seg utrolig mye mer næring enn vi gjør. Og nettopp derfor så er det skrekkelig rart at det går så sent nedover på ED nå. Både jeg og andre sliter jo etter en stund.
Nå har jeg faktisk forsøkt å følge Skaldemans opplegg tidligere, men det virket ikke som ventet, for sannsynligvis spiste jeg for mye, eller for magert. Jeg fikk det i alle fall ikke til. Nå tror jeg at det ville bli enda vanskeligere, da jeg har begynt å reagere på både egg, melk og ost også, kjiipt.
En av grunnene til at jeg tuller meg vekk, er nok at jeg er altfor opphengt i mat, og tenker mat hele tiden. tygger oppskrifter ved alle anledninger og ja, for mye matmas med meg.
Tusler avsted til motivasjonsbankautomaten med kortet...... planlegge morgendagens ED-meny 
|