Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-08, 23:22   #10
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Samme spørsmål som i journal-ad vektnedgang?

Så jeg får prøve videre en stund til for å se om noe endrer seg. Blir lite trening denne uka, og har tidligere hatt erfaring med at trening har stoppet min vektnedgang så vi får se.

har selv hatt denne erfaring at vekten har stagnert ved trening, men et halvt kilo på en uke er da faktisk ikke dårlig det må jeg si syns du er litt streng med deg selv kanskje.

Skal også reise bort noen dager og leve på ferdiglaget kost så det blir spennende å se om jeg klarer å holde meg innenfor kurens rammer. Det kommer jo an på hva de serverer

skal også bort noen dager i slutten av februar, så det blir spennende.. har vært ute å spist noen ganger på kur, og da har jeg bedt om å få ekstra brokkoli i steden for potet/pasta/ris, og jeg fikk en gang omelett med brød, da spiste jeg kun omeletten. men jeg er og spent på hvordan det går den uka jeg skal bort..

Får lage meg litt omelett å ta med meg på turen i tilfelle det blir totalt skjærings i kostholdet. Noen som vet hvor lenge den kan holde seg før den surner? Tenker da på at jeg kanskje ikke får tilgang til noe kjøleskap så den blir liggende i romtemperatur.

Det kommer jo litt ann på temperaturen, men jeg tror ikke jeg ville latt den ligge mer enn en dag eller høyst 2, (har hatt for mye mikrobiologi p skolen til det)

Lykke til på tur

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat