Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-08, 22:52   #9
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Cool

Sv: Samme spørsmål som i journal-ad vektnedgang?

Mulig det kan være noe i dere sier, men jeg tror ikke det. Vi får se, skal prøve en liten stund til før jeg prøver å eksperimentere litt

Spiser litt forskjellig, men nå har jeg spist egg i ulike former til frokost og gjerne kjøtt både til lunch og middag. Litt Skaldemann inspirert også skjønner du, men klarer ikke å kutte alle karbene så da er vel ketolyse det som er tingen for meg. Ikke noe problem så langt med å kutte potet, ris, pasta og brød. Men savner å kunne ta meg et kakestykke eller en kjeks innimellom. Ikke så ofte jeg har spist kake da forøvrig, men pepita kjeks spiste jeg en del av tidligere og de er jo så gode. Kjenner smaken om jeg tenker etter Men har klart å stå imot akkurat det så langt. Spiste 5 chips biter idag og det smakte godt, men ikke noe som jeg pr. idag savner.

Så jeg får prøve videre en stund til for å se om noe endrer seg. Blir lite trening denne uka, og har tidligere hatt erfaring med at trening har stoppet min vektnedgang så vi får se. Skal også reise bort noen dager og leve på ferdiglaget kost så det blir spennende å se om jeg klarer å holde meg innenfor kurens rammer. Det kommer jo an på hva de serverer
Får lage meg litt omelett å ta med meg på turen i tilfelle det blir totalt skjærings i kostholdet. Noen som vet hvor lenge den kan holde seg før den surner? Tenker da på at jeg kanskje ikke får tilgang til noe kjøleskap så den blir liggende i romtemperatur.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat