Samme spørsmål som i journal-ad vektnedgang?
Hei. Det er dårlig med vektnedgangen til tross for at jeg nettopp har startet med ketolysekuren. Har veiedag i morgen, men det ser ut til at det kanskje blir bare 0,5 kg ned og det ER LITE tatt i betraktning at dette er min første hele uke på ketolysekuren. Tok av 1,8 kg fra 21.01 til 04.02 hvor vektnedgang den første uka kom av at jeg beveget meg mer på jobb og den andre uka brukte jeg til tilpasning av denne kuren med planlagt sprekk både lørdag og søndag før oppstart på ketolysekuren. Er i ketose og har vært det noen dager. Man kan vel ikke være i ketose om det blir for mange karbohydrater i kosten, eller??
Hva tror dere? Spiser jeg for mye karber? Eller kan det være at det er for lite fett i kosten? Huff, synes det blir litt vanskelig når innsatsen gir så lite tilbake. Har virkelig troen på denne kuren, men lurer svært på hva jeg gjør feil i og med at jeg er i ketose og skal forbrenne fett nå. Kan det hende at jeg spiser så mye fett eller proteiner at kroppen ikke klarer å kvitte seg med alt? Eller er det umulig å spise for mye fett? Hvor mange proteiner skal man for eksempel spise før det blir for mye til kroppen slik at det omdannes til karbohydrater?
Mange spørsmål her, og håper dere kan gi meg svar på det jeg lurer på. Føler mest for å gi opp nå samtidig som at jeg tenker at jeg bør fortsette. Men trenger sårt å få høre fra dere om hva dere tenker om dette. Har stilt samme spørsmålet i journal også så dere kan lese der om hva jeg har gjort denne uka.
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|