|
Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...
Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.
Endelig noen som har noen tall å komme med, jeg har vært veldig usikker på akkurat det.. 
Da ser ikke mine tall sånn aller værst ut. Siste uka har 24%-28% av energien kommet fra protein, 70%-73% fra fett og 2%-4% fra karbohydrater.
Står det noe om hvor mange kalorier man burde få i seg??
Heisann
Nå må du ikke ta mine ord for noe.. det er bare slik jeg har forstått boka. Nei, det står ikke noe om antall kalorier, men det ble gitt noen eksempler i tilfelle man la seg på 1500 kalorier. Det står også at det har en sammenheng hvor mange kalorier man får i seg og hvor mange man klarer å bruke. I motsetning til her som mange sier at de spiser ubegrenset, men som innrømmer at de omtrent ikke spiser noenting hvis de skal fortelle hva de spiser.
Dette med at man blir stappmett på en liten filleporsjon med to kjøttkaker, det tror jeg ikke på. Det funker ikke for meg. Da er jeg hulere enn noengang. Så jeg er nødt til å ha klare grenser, og jeg må sette meg et mål om hvor mange kalorier jeg vil legge dagsmenyen på.
Men det er bare slik jeg ser det altså.. blir ikke mett av å bare spise teorier i alle fall.
Lykke til. Spennende hva du bestemmer deg for.

|