Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-05, 19:48   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Lavkarbo-brødet !!

Jeg kjøpte det nye lavkarbobrødet på Kiwi i går. Jeg synes det var kjempegodt og det inneholdt bare 28gr. karber og masse, masse poteiner (husker ikke i farta hvor mye det var, men tror det var ca. 15gr.)

Er ikke karboinnholdet her omtrent det samme som i Lindbergbrødet?? Jeg mener å huske det.....

Jeg synes dette brødet er et fullverdig brød i et lavkarbokosthold, så lenge man ikke spiser 8-10 skiver pr. dag. Men et par til frokost et par til nista på jobb/skole synes jeg må være helt ok..... Og så lenge man ikke skal SLANKE seg, men "bare" leve sunt!

Så jeg har bestemt meg for å begynne å bruke dette brøde mer. Jeg skal selvfølgelig ikke slutte å BAKE selv, men det er greit å vite at man har et alternativ til vanlig "butikkbrød"....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat