Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-08, 14:01   #20
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Symptomer på mineral- eller vitamin-mangel

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

ok, jeg var sen md å begynne md vitaminene fra ketolyse, er det derfor jeg har fått en slags munnsår?

Hva slags munnsår er det? I munnviken eller på leppa(herpes)? De fleste av oss har det herpes viruset i oss, men det er ikke alle det slår ut på. Og det slår ofte ut i perioder hvor du er litt redusert(sliten)/hormonubalanse kombinert med sol og anstrengelse...
Ikke mye som hjelper mot herpes, annet enn å bruke solfaktor på leppene mest mulig, og gå til lege å få resept på salve du skal ta når det bryter ut.
Er det i munnviken, sånn som sprekker opp når du gaper, så er det noe annet...Da kan det hende det er vitaminmangel som du sier ja. (Rart det skulle komme så fort bare)
Lykke til!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat