Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 17:02   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har prøvd ALT - og da mener jeg ALT for å bli kvitt vann i kroppen. Jeg er inne på sykehuset (SiR) 2 ganger pr år til voldsomme tester av alle slag, jeg har vært hos napropat (eller hva det heter) kinesisk lege, indianske medisinmenn (enten du tror det eller ei) fotsoneterapi, akupuntur, lymfedrenasje, healere - you name it ! INGEN, INGEN - absolutt INGEN, har i løpet av 20 år funnet ut HVORFOR. De "tror" det er hormonelt og jeg tar 2 mudoretic mite hver dag (tok egentlig 4 men er redd for bivirkninger). Har prøvd å kutte ut, både før og etter Atkins, men opplever samme resultat hver gang. Kraftig vannansamlig 3-5 kilo i løpet av et par dager. Og det får IKKE ned, uansett hvor mye jeg drikker, går, løper. Jeg kan ikke jobbe, og fungerer i det hele tatt ikke. Sist jeg skulle ta prøver måtte jeg gå 14dager uten medisin før prøvene ble tatt og jeg holdt på å tørne !! 3 dager med vanndrivende og alt var normalt. Har skapet fullt av mer urter og teer enn dere aner !! (hm.....minner meg på at jeg må hive det som er utgått på dato !)

Det viktigste for meg er ikke lenger hvorfor, men å bli kvitt plagene. Siste forsøk er å prøve snikimport av L-taurine, L-carnitine og en asparges greie fra Atkins som jeg ikke husker navnet på. Alternativt stikke til Sverige og kjøpe der !

Skal holde dere informert !!