Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 16:42   #696
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Har vært hos lege, jeg, som egentlig ikke sa så mye nytt - men vekta rusler i alle fall nedover, nesten en kilo mindre fett bare siden fredag. (Men mye vann for øyeblikket, så ikke noe nedgang i total-tallet ennå)

Så da går det i alle fall i riktig retning, selv om jeg slett ikke tror jeg er i ketose for øyeblikket - det skal jeg sjekke senere, og så gjøre noen nye forsøk på de omelettene i skapet

Er ikke så greit med de sjokoladene, Dilly, i alle fall ikke når de opptrer i bøllegjenger!

Bøllegjenger

Ja, det var 3 mot en.. og så ligger det 3 igjen på kjøkkenbordet. At jeg aldri lærer..
Hvis det bare hadde hjulpet noe å fly sånn, så kunne jeg ha spist 10, men det gjør ikke det..
Nå prøver jeg å få ned dagens føreste liter vann.

Så fint Skrible, det ser jo ut til å gå rette veien, flott tanitavekt som viser resultater likevel.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat