Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 16:00   #694
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Ha ha, er det ingen som liker jordbærdesserten?
Jeg trodde ikke det var mulig å få så mye fæl smak inn i noe.. har også prøvd å blande det med Confecta gele med bringebærsmak, men den vasne, kvalmende smaken sitter. Kan tenke meg å prøve en iskald smoothie med litt frosne bær og en dæsj vodka??

I dag har jeg bare rota. Skulle til labb og ta nye blodprøver fastende i formiddag, og så ble jeg overfalt av noen sjokoladebarer på hjemveien. (Var litt treg pga at jeg sjeina innom hos en frisør også.. mistet utsikten så måtte klippe luggen, men hun tok myye..) Noen ja, ikke bare 1, men 3, og jeg tåler dem ikke, så resten av dagen blir jeg vel sittende på do.

Handla litt, en grilla kylling, og noen ingredienser for å prøve på hjemmelaget tacosaus etter indis oppskrift. Glemte chili, men fikk med meg et stort glass jalepenos, det er sterkt nok for meg

Ruska, håper at du synes det blir greit med termos ja. Jeg liker det og bruker det mye, bare huske å riste litt før du heller, for den har så lett for å klumpe seg litt sammen.

Å, her er så koselig med alle de hyggelige menneskene

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat