Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 15:14   #78
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Vibrasjonstrening

Megvel: tror nok ikke bulldogg mener dips slik du beskriver. Dips han mener er nok ikke like lett å utføre hjemme. Tror han mer mener denne utgaven:

ang "dame" push ups så kan disse være vel så tunge som "vanlige" om de utføres riktig. Så morgentrim med Kari J for noen år siden der noen militærgutter skulle trene med henne - de hadde ikke sjans til å følge henne selv på damepushup'er.
Push ups kan dessuten gjøres tyngre ved bruk av manualer. hmmm hvordan skal jeg forklare dette - istedet for at man skyver i fra direkte fra bakkan, har man manualer/hantler som man støtter seg til istedet og skyver fra på. Da klarer man gjerne å gå dypere ned samtidig som man må stabilisere mer på vei opp for å holde manualene på plass pleier å kjøre " dame" push ups på denne måten med 7-10 reps x 3-5 sett. Det svir godt i skrotten det - DET kan jeg love dere