Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 16:03   #17
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Men synes du ikke det er viktig å vite HVORFOR før man prøver ulike tiltak?

jo det kan være lurt å finne ut hva det er... Men så spørs det jo om det går an å finne ut hva det er, og om det er så lurt å vente til det får utvikle seg til noe som går an å finne ut hva er...

I min definisjon, så er sykdom ubalanse... Når ubalansen blir for stor og fastkjørt kalles det sykdom. Jeg er litt for å gjøre noe med ubalansene før de får satt seg...

(En liten historie om emnet: Vi var på sykehuset med vår sønn som ble operert, vi oppdaget at såret var begynt å bli hissig, innen legen kom var det blitt enda verre... Legen så på det, og tegnet en rød runding rundt det hissige operasjonssåret og sa: Når det har spredd seg utover den linjen skal vi behandle det.... etter en halv time der det hadde spredd seg mer, kom vi på aloevera-propoliskremen vi hadde med i tilfelle... Vi smurte denne på ca hver halve time, og så det krympe innover igjen... Når legen kom innigjen etter noen timer var han imponert, og vi fikk dra hjem... - Så altså moralen i denne historien er at det kan være lurt å ta tak i symptomene også, før det utvikler seg til noe mer... )

Et annent tips jeg glemte er å drikke Kjerringrokk te.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat