Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 00:50   #7
lillestine
Medlem

lillestine sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 51
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Sv: Muskler - hvordan?

Ja!!! Du har muskelprosenten din nå, ikke sant? Syntes jeg fikk med meg den?? 14 og noe var det vel. så da har du noe å sammenlikne med også!! Veeeldig spennende!!! Når du skal sette opp både program og treningsdager, husk å legge inn hvile!! det er DA musklene bygges opp, så hvis du kjører i vei hver dag bryter du heller ned musklene etter hvert.

Jeg kjører mitt eget fullkropp-program to ganger i uken, skal etter hvert øke til tre når jeg får tid, ellers spinning to ganger og går lang tur to ganger. jeg skal fremdeles ned flere kilo men hvis nedgangen går raskt vil jeg sette i gang med dag tre ganske raskt også og heller kutte en spinning eller tur.

hvis du skal kjøre fullkropp kan du veksle mellom øvelser for under- og overkropp uten lange pauser, da får du fart på kondisen her også - jeg brant ca 100-150 ekstra kcal bare pga denne endringen!! Og dette er det som tradisjonelt har vært regnet som ideell treningspuls når du skal brenne fett (det sier de ikke lenger, men poenget er at med treningspuls på rundt 120 (selvsagt individuelt) brenner du fett underveis, dvs hvis du har et program som varer en time brenner du ekstra fett i en time, pluss etterbrenning, pluss det som kreves i gjenoppbyggingsfasen for musklene!!!

Lykke til!!!

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat