Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 21:49   #683
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Kjempebra at du er i gang Distrea, da er det bare å skravle i vei og spørre hverandre om ting vi lurer på eller oppdager underveis

Jeg fikk heller ikke paellaen - møkk, den gledet jeg mest til , og så glemte de å legge med brownien....og siden jeg bestilt over telefon som legen sa var det raskeste, så må jeg vel bare vente til neste runde

I dag har jeg skikkelig skallebank - har SÅÅÅÅ vondt i hodet....og er sulten...håper det går over, det var ikke sånn i går.
Mulig det er abstinenser fra karbene eller kaffen. Nå drakk ikke jeg mer enn 2 kopper kaffe om dagen, men det kan være nok til å gi meg hodepine når jeg slutter med det.

Tok forresten med meg en suppe og shake-begeret på jobben i dag; begeret klarte jeg ikke å lukke tett nok så det ble en grisete affære..

Hvordan har det vært med dere - har dere vært plaget med hodepine og/eller vært veldig sulten de første dagene??

I dag trente jeg også, og måtte avbryte treningen for å ta en bar - hadde null energi. Tok også et egg i omeletten til middag...regner med at det går bra.

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat