Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 21:15   #2
Bulldog
Gjest

Sv: Muskler - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Så det jeg lurer på fra alle dere kunnskapsrike forummennesker er HVORDAN? Hva bør jeg gjøre for å øke muskelmassen på en måned?

En vanlig treningsuke består av tre-fire knallharde spinningtimer,

Slutt med det

Sitat:

og nå har jeg også vært innom apparatene, dagens er slik: seks apparater (back ext 20x2 35 kg, mage10x3 25 kg, innside lår 10x3 95 kg, leg press 10x3 65 kg og pulldown 10x2 25 kg, og så den der greien hvor du henger fast i bein og hofter, og ruller ryggen opp fra veldig bøyd til strak, la på 5 kg, 10x3, hva heter den dingsen?? Apparatene er HammerStrength el life fitness, streite greier).

Med unntak av nedtrekk og rygghev, kutt ut apparatene. Få en instruktør til å vise deg knebøy (og hvis vedkommende ber deg å vende før rompa er lavere enn knærne, spør hva slags utdannelse h*n har), markløft (kanskje et problem mtp armene dine?), utfall, og evt andre frivektsøvelser h*n syns måtte passe. Dolphin og Hajdi her på forumet har sikkert flere/bedre tips

Sitat:

Har trøblete armer med ulnarisnerver i klem (venter på operasjon), så jeg har ingen ambisjoner om bulende bicepser foreløpig. Men antar det er store muskelgrupper som gjelder for dette eksperimentet.

Håper mange hiver seg over denne og svarer meg! For dette kan bli spennende!

Spennende indeed

Svar med sitat