Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 17:03   #670
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Da er jeg i gang, har spist vanlig omelett, til frokost. til lunsj ble det ED pannekake, syns den var grei jeg, men skulle gjerne hatt en skje heistad sukkerfri syltetøy i røra, dere som er på fase to har kanskje "lov" til litt?

Jeg har pakket ut alt, puttet to og to produkter i pakkene så det ikke tar så stor plass, Også har jeg tatt ett av hvert produkt og puttet i en brødkurv, så skal jeg prøve alle etter tur og orden
paela var tomt, så det får jeg ikke før 25.

det var forresten veeeeldig moro å åpne barene! dere har jo sagt de er veldig små, så jeg ble så positivt overrasket når pakkene var større enn jeg hadde sett for meg.... helt til jeg åpnet!!! ... hva kommer ut førtst???... jo en svær papp-plate for å fylle ut esken.... hahaha, de var veldig små ja!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat