|
Sv: Deprimert og stressa
Det er jo ingen mening i at du skal bli deprimert og stressa av å slanke deg. Det viktigste er at du har det godt med deg selv og trives i den kroppen du har. Det er nok noen tanker mange av oss hadde hatt godt av å tenke !
Ketolysekuren er ikke ndøvendigvis det rette for alle. Dess mindre du har å ta av, dess vanskeligere er det faktisk. Kroppen har gjerne instilt seg på en annen idelavekt enn vi selv har ved å se i speilet !
Du har nok kommet litt skjevt ut m.h.t. Ketolysekuren, siden du ikke fikk tatt Ketolyse-kosttilskuddene når du skulle i begynnelsen, og at du spiste for lite og for skjelden fordi du rett og slett ikke var sulten. Da kommer en lett inn i en ond sirkel av stress, slapphet/trøtthet og påfølgende frustrasjon. Dette i seg selv er med på å hindre vektnedgang.
Jeg forstår deg veldig godt jeg, og jeg tror mange av oss hadde hatt godt av å tenke slik du gjør nå.
Ønsker deg masse lykke til videre, - og om du skulle ønske å forsøke deg senere en gang er du hjertelig velkommen tilbake !