Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 13:59   #14
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg har også (som jeg kanskje har sagt i en annen tråd?) hårtap og er veldig sliten. Jeg er litt redd for å "behandle" hver av disse symptomene kun som enkeltstående symptomer, i tilfelle de tilsammen er signal om en ubalanse. Jeg er mest redd for hypothyreose, for det vil jeg IKKE ha. Men jeg er ikke kald på hender og føtter - vet ikke hvor viktig det symptomet er.
Nei, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å nøste, for væskeansamlinger + hårtap + sliten står vel opplistet som symtomer på omtrent alle lidelser mellom himmel og jord.... Jeg følger opp i journalen min jeg, hvis det da ikke kommer noen nye råd mot vann i kroppen nå ved å "refreshe" denne tråden....

Det er jo opptil mange minutter siden mitt forrige råd - og da er det vel på tide med et nytt? Orker du det?

Jeg har også tidligere nevnt cellesalter, og har nå sjekket litt nærmere på type cellesalt.

Cellesalt nr. 9, Natrum Muriaticum, kan bl.a. brukes ved hodepine forbundet med menstruasjon, håravfall, hevelser og ødemer i vev +++ Cellesaltet beskriveskort som cellesalt for væskebalansen - kanskje det kan være noe å prøve? Koster i underkant av 100,- kroner på apoteket (må kanskje bestilles), og dosering er 2 tabletter 3 ganger daglig for voksne. Tablettene skal smeltes under tungen, og man skal unngå mat og drikke 15 minutter før/etter inntak.

Flere råd kommer sikkert etterhvert - tror du ikke?

fra Fedonisten på jobb

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat