|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
WOW!
Dette er spennende lesning, både Cams og Distreas betraktninger og Dilly sine tall... Akkurat slike diskusjoner og innlegg jeg har savnet litt... Bra med slik kunnskap!
Syns det er oppsiktsvekkende at det er såpass mye karber i ed, og syns det som sies om at dette virker pga lite kalorier, virker veldig sannsynlig. Ser jo at jeg liker de tingene med mest karber, så det forklarer kanskje hvorfor jeg syns det har gått litt seint i det siste!
Interessant hva du sier Cam, om hvorfor i alle dager folk går tilbake til fase 1, eller er i fase to i det uendelige.
Jeg kan jo bare snakke for meg sjøl, jeg vet at ED virker, og det virker best for meg når jeg holder meg HELT til oppskriften, uten å vase eller tulle meg vekk med et eneste lite gram av noe som helst. Har vært i fase to siden slutten av september, bortsett fra noen dager med to proteinmåltider og noen dager helt fase en. Akkurat nå ser det ut til at jeg har problemer med å få i meg mer enn to edmåltider til dagen, men jeg går ned fremdeles, og tenker ikke så mye på det. Skal til edlegen i morgen, får se hva han sier, spennende!
Jeg ville nok slutta helt med ed hvis jeg ikke gikk ned (har vært nære på av og til). Det smaker ikke sååå godt, og jeg har mer og mer tro på at en ketogen versjon av lindberg, (uten fettmengdene til skaldemann eller ketolyse) vil være greit for meg.
Skal lese de gode informative innleggene på ny, og tenke litt mer jeg!
Ante meg at Dilly jobba med tall... Jobber med ord jeg, og hver gang jeg leser eller hører om tallting, som Dilly sine her, ender jeg alltid opp med en dagdrøm som inkluderer varmt vær og palmer, og det krever litt der å få meg tilbake til iskald konsentrasjon!
Sist redigert av indi : 03-02-08 kl 18:38.
|