Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-08, 15:31   #623
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

MER om Skaldeman vs ED...

Jo, jeg ville nok ikke gått på et EDkosthold i åresvis, dersom det hadde vært mulig! Jeg tenker at jeg nok ikke klarer å ødelegge allverdens med noen måneder på ED - etter hvert som jeg skal spise måltider i tillegg til produktene skal jeg spise en del fett også, og dermed ikke helt følge Fedons råd.

Jeg spiste Skaldemansk (dessverre med sprekker om lørdagene) våren 07, og klarte å komme meg ned rundt en 8 kg på ... husker ikke helt ... ca. 3 mnd? Men jeg var ikke "streng" nok. Spiste ikke like mye fett som han anbefaler, og spiste litt frukt av og til...

Dte er jo tusenvis som følger Skaldeman som går ned - jeg tenker at jeg nok ikke var strikt nok på dietten, at det var det som ble galt.

Men som sagt, tror ikke jeg greier å ødelegge så mye med ED, og hvis jeg kan komme meg ned en god slump kilo er jo det en sinnsykt god inspirasjon for videre nedgang! Og man blir jo kontrollert av lege, det er jo en trygghet. På mine første 2 uker på ED har jeg gått ned (bare, hehe) 4 kg, men det var rent fett - muskelmassen var intakt, så det lover jo bra ! Det var t.o.m. uten trening! (Har det så sinnsykt travel med praksis for tida).

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat