Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-08, 13:54   #617
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

En tråd som heter Distreas ED-mat i dag og en annen som heter Dillys ED-mat i dag eller? Og når vi er ferdige med dietten så kan trådene lukkes? Eller skal vi lage en felles? Eller kanskje dette heller tilhører journalområdet? Eller på blogg. Slikt er det i alle fall utrolig greit å bruke en bloggkategori til. Jeg ser at mange som blogger, har opprettet en kategori for dette.

Men... hvis vi begynner å bruke blogger til vår ED-kommunikasjon så går det faktisk på bekostning av det åpne lavkarboforumet. Det er jo det som har ødelagt mye av trivselen her, med alle de som har klikket seg sammen inne på bloggeområdene og stenger oss andre ute.. Der inne har de egne kategorier for vekt, mat og annet som altså ikke alle får ta del i, men det er visst slik det skal være, og vi må jo selvsagt godta det, enen vi trives med det eller ikke. Makta rår.

Noen vil sikkert mene at det ikke er noe tap for lavkarbo.no om vi kutter vår aktivitet her ute, men andre vil kanskje føle seg litt forlatt.

I dag har jeg ikke kommet lenger enn til frokost: Chrisp chocolate cereals m/Laktolight.

(Hm, jeg er litt i tvil om jeg skal poste dette innlegget, av frykt for represalier...)

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat